2008. április 21., hétfő

Lusta voltam...

Az elmúlt hét második felében meglehetősen lusta voltam legalábbis, ami a blogozást illeti. Mert azért főztem, meg hétvégén kirándulni is voltunk. Na de ne szaladjunk annyira előre. Gumipapszli már szerdán leadta a csütörtöki vacsora kívánságát. A dolog abból adódott, hogy bekötettük a digitális tv-t, így már nálunk is van Paprika tv. Persze odakapcsoltam, és ott éppen a Tikka titka című műsor ment, ahol is Chapatit készítettek. Logikusan jött a kérés, hogy próbáljuk ki, természetesen valami indiai jellegűvel. Nem álltam ellen:) A Chapatit a fenti linken található recept alapján készítettem, nagyon jól sikerült. A hozzá készített indiai pedig nagyon egyszerűen úgy készült, hogy a kockára vágott csirkemellet bepácoltam joghurt, olívaolaj és az otthon található indiai fűszerekből (mind a Wesselényi utcai Indiai boltból származnak: Meat curry masala, chicken curry masala, garam masala) készített keverékbe. Majd wokban sütöttem meg, adtam hozzá paradicsompürét és némi tejszínnel sűrítettem be. Nagyon finom és nagyon csípős lett. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly