2008. április 29., kedd

A Serpenyős

Tekintettel a megszaporodott fogászati látogatásaimra, mostanában nem nagyon főzögettem. Viszont szombaton ismételt látogatást tettünk a Rezi Serpenyős Étteremben, ismét nem csalódtunk.
Na de kezdjük az elején, az étterem a Szépvölgyi úton található, nem hivalkodó, sőt igencsak eldugott. Tekintettel a szép időre ismét a teraszt választottuk. Nem volt teljesen üres, de éppen kellemesen szellősen tudtunk ülni. Két pincér sürgött-forgott, több kevesebb sikerrel:( Az elején még nagyon lelkesek voltak, mind a kettő ki akart szolgálni:) Az étlap - ahogy azt már megszoktuk - új arcát mutatta, többek között ezt is szeretem ebben az étteremben. Sajttal szalonnával tekert pulykamellet választottam majonézes burgonyasalátával. Gumipapszli pedig makói pirított hagymával és sonkával töltött mangalicakarajt vaslapon sült burgonyával.
Kemény kritikával kell illetnem, hogy nagyon sokat kellett várnunk, közel egy óra telt el a rendeléstől, mire megérkezett a tányérunk. Rajta természetesen frissen illatozóan, amit rendeltünk, látszatra kicsinek tűnő adag, amit persze nem tudtunk megenni.
A számla végösszege a megszokott mértékű volt, szerintem egy első osztályú étteremhez képest kellemesen alacsony árakon dolgoznak.
Összességében:
Étterem (terasz): 4, mert én egy ilyen kategóriájú étteremtől ennél kicsit elegánsabb terítést várnék el
Kiszolgálás: 4, mert ugyan sürögtek a fiúk, de sokat kellett várni:(
Étel: 5*, mert számunkra bőséges és nagyon finom volt
Megjegyzés: fotó nem készült, mert csak telefon volt nálunk, és azzal nekem nagyjából még csak minősíthetetlenül ronda képet sikerült csinálni. Az italokról pedig nem tudok nyilatkozni, legalábbis, ami az alkoholost illeti, mert nem vagyunk alkohol fogyasztók. (na nem vagyunk ilyen szentéletűek, csak nagyon ritkán jön ránk az ihatnék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly