2012. október 29., hétfő

Hamis Sacher szelet

A tegnapi sikertelenség után, ma biztosabbra mentem. Olyan alapot választottam, amiről tudtam, hogy kb. az lesz, amit később várok is. Szóval csak egy sima gyors kakaós kevert tészta, amit ketté vágtam, megtöltöttem házi baracklekvárral és tejszínhabbal kínáltam. Részemről most simán verte a Sachert…na jó, nem az eredeti bécsit, mert annak hangulata, szíve és lelke van, de a sajátomat igen:P


Hamis Sacher szelet
Hozzávalók:
20 dkg liszt
7,5 dkg gyümölcs cukor
1 csomag sütőpor
fél dl olaj
fél dl tej
1 tojás
2 pohár natúr joghurt (activia)
1 dkg holland kakaópor
Közepébe: 4 evőkanál házi baracklekvár
Tetejére tálaláskor ízlés szerint tejszínhab
A tésztát kikeverjük, vajazott-lisztezett piteformába simítjuk. Majd 200 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sütjük. Mikor kihűlt kettévágjuk, megkenjük a lekvárral, majd tejszínhabbal tálaljuk a szeleteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly