2012. október 24., szerda

Konyhai tippek

Régen volt életünk jellegű bejegyzés tőlem, hát itt az ideje. Konyhai tippek, első körben, mert az utóbbi időben többen is rácsodálkoztak nálam az alábbiakra, pedig semmi extra, semmi spanyol viasz, csak néhány praktika:)


Minikuka
Nincs szemetesünk….najó van a fürdőben és a mosdóban, de úgy nagy általánosságban olyan, amit tényleg használunk is nincs. Macska van, gyerek van, amúgy is koszos és nem szeretjük, így van kukazsák, ami szépen minden nap lesétál a nagy kukába, persze azért kölcsönzi valaki neki a lábát, de ha feltalálják az magától lesétáló zsákot, tuti nagy siker lenne. Na de vissza a mini kukához, ami igazából nem is kuka. Sokáig zacskókat használtam, aztán ez környezetbarátabb megoldásnak tűnt. Szóval főzés közben ebbe a kis kukába dobálok minden szemetet (valójában egy kicsit megfestett telfölös doboz), így nem kell állandóan a zsákhoz rohangálni. A főzés végén kiürítem (vagy persze, ha megtelt), aztán elöblítem a mosogatóban. Megvan persze a teteje is, de nem szoktam használni. Volt egyébként egy kicsi ún. kozmetikai kukám a konyhában, de az nem vált be igazán. 


Zacskótartó
Na ez aztán még az előbbinél is egyszerűbb. Azon ritka esetekben mikor valahol reklámszatyrot kapok, ebben a kiürült pzs tartóba dugom bele. Aztán ha kell valamihez, csak kihúzom. (Vagy ha Zsebi éppen bosszantani akar, akkor ő húzkodja ki és teríti végig a lakást az összessel:P)


Adagolókanalak
Sokára lett mérleg a háztartásunkban és azóta is ritkán használom. Jó a szemmértékem, meg volt is egy kis mérőkanalam, amivel mindig is lehetett pontosan mérni. Azóta is megvan, a lisztben még mindig azt használom. De most lett egy csomó tápszeres kanalunk, aminek gondoltam remek újrahasznosítás lesz ez a mód. Mindegyikben külön kimértem a tartalmat, hogy mennyit is nyom csapott verzióban, s ezt rá is írtam. Alkoholos filccel…egyenlőre tart, meglátjuk meddig:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly