2012. október 1., hétfő

Túrós pogácsa

Annyira tetszett a tészta lepénynek, hogy biztos voltam benne pogácsakánt is debütálni fog nálam. Nagyon jó döntés volt. Szombaton gyúrtam be délután, ment a hűtőbe fóliába csomagolva és vasárnap este sütöttem. Remek lett, a szomszédaink szerint is, mert hogy igazából nekik készült, mert ismét ünnepelni kellett a közös munkát…nem tudom mire fogjuk majd csapatépítő borozgatásainkat, ha elfogy az építési vállalkozó által nem befejezett munkánk;) 


Túrós pogácsa
25 dkg túró
40 dkg liszt
1 csomag sütőpor
1 tojás
8 evőkanál tej
8 evőkanál olaj
1 lapos teáskanál só
Tetejére: sajt, némi felvert tojás
A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, majd fóliába csomagolva hűtőben pihentetjük. (Vagy nem…pihentetés nélkül is biztos vagyok benne, hogy nagyon finom lett volna - de tényleg cseppet sem ártott neki a több, mint 24 óra a cidriben). Ezután nyújtjuk - szaggatjuk (én most kockára vágtam) - sütőpapírral bélelt tepsire tesszük - felvert tojással megkenjük - sajttal dekoráljuk és 200 fokon nagyjából fél óra alatt készre sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly