2012. október 23., kedd

Graham minikuglóf

Semmi extra, egy egyszerű kenyér tészta, csak éppen beleadagoltam a mini kuglófformába. Kicsit talán sok is lett az alábbi mennyiség a 8 formához. De nem annyira bántuk, hogy púposak lettek:)


Graham minikuglóf
Hozzávalók:
20 dkg kenyérliszt (CH 152,6g)
15 dkg graham liszt (CH 96,6g)
fél tasak szárított élesztő (CH 0,0g)
1 tk só (CH 0,0g)
csipet aszkorbin sav (CH 0,0g)
1 ek burgonyapehely (0,5 dkg - CH 3,5g)
15 ml olaj (1 ek – CH 0,0g)
2,3 dl víz (CH 0,0g)
A hozzávalókat BB összedagasztotta. Majd hagytam 1 órát kelni. Ezután beletekergettem a 8 darabra vágott tésztát a formába, majd hagytam ismét megkelni. 200 fokos gőzös sütőben 20 percet sütöttem. Rácson hagytam langyosra hűlni.

CH összegző:
Összesen 8 darab lett, így egy darab 31,7 gramm szénhidrátot tartalmaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly