2011. augusztus 30., kedd

Paradicsomos csirkemell

Foghúzásra tekintettel (igen gyorsan kihúzattam az egyik bölcsesség fogamat...na nem önszántamból, hanem mert fájt:S) tejmentes vacsora kellett. (Csak én vagyok vele úgy, hogy ilyenkor csupa tejes/tejszínes recept ugrik be?) Nem akartam újra a zöldborsós változatot, így született ez. Nem lett rossz, bár nem voltunk nagyon éhesek, így nem fogyott annyira, mint gondoltam.


Paradicsomos csirkemell
Hozzávalók:
20 dkg csirkemell (CH 0,8g)
6 dkg hagyma (CH 5,0g)
7 g fokhagyma (CH 1,8g)
8 dkg paradicsompüré (CH 16,0g)
1 kk csípős Piros Arany (CH 0,0g)
só, oregano, bors (CH 0,0g)
1. A hagymákat megtisztítjuk, majd kevés olajon megfuttatjuk, rádobjuk a kockára vágott csirkemellet és fehéredésig pirítjuk. 
2. Fűszerezzük, hozzáadjuk a paradicsompürét, a Piros Aranyat és felöntjük vízzel. 
3. A hús puhulásáig főzzük, ekkora kellően be is sűrűsödik. Párolt rizzsel vagy főtt krumplival tálaljuk.

CH összegző:
2 nagy adag - köret nélkül - összesen: 23,6 gramm
1 adag köret nélkül: 11,8 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly