2012. február 25., szombat

Iguana

A. és Cs. párossal szerveztünk újabb kulináris kalandozást. Mexikói ízekre vágyott A. így bátorkodtam ajánlani neki az éttermet, amit elméletileg ismertem. Hogy miért elméletileg, mert volt ott egy karácsonyi vacsoránk, amin én csak elméletileg tudtam részt venni, gyakorlatilag ugyanis az irodában dolgoztam, mert akadt valami halaszthatatlan:S Azért elhozták becsomagolva a kajámat, így kóstoltam már egy részét a menünek. De most volt alkalmam végre az éttermet is megnézni és az étlapot is átböngészni:)

Az asztalfoglalásnak mindenképpen volt értelme, mert a hely 8 óra magasságára zsúfolásig tele volt. Nagyon kedves és segítőkész volt a kiszolgálás, sőt elég hatékony is. Az asztal mondjuk a fogások (tányérok) méretéhez képest igencsak kicsike, de azért megoldottuk.

Már a neten átböngésztem az étlapot és tudtam, hogy nehezen fogok választani, ugyanakkor későbbi választásom, már itthon felkeltette a figyelmemet. Biztos voltam benne, hogy vagy nagyon fog tetszeni, vagy éhes maradok:P


Végülis az alábbi fogásokat kóstoltuk, mindenki evett majdnem mindenből - nem meglepő ez kulináris kvartettünknél - elvégre leggyakrabban kínai étterembe járunk együtt;)

Előételnek:
Chips és salsa - mindannyian nagyon ízletesnek találtuk és nagyon bőségesnek.
Jalapeno Poppers - ez is sikeres volt mindenkinél. Nálam az este nagy sztárfogása lett.

Levesnek:
Jalapeno krémsajtleves - Ezt hárman is próbáltuk és el voltunk ájulva tőle. (A. mondjuk kicsit megtorpant, amikor valami oda nem illő darabkát talált a levesében)
Puebla leves - Cs. választása, amiről pozitívan nyilatkozott



Főételnek:
Tűzveszélyes vörös chili - A. választása, nem meglepő módon. Veszett csípősen kérte. És valóban az volt, szerintem ez már kicsit túlzás, mert hogy a csípős íz minden mást elnyomott…a kóstolás után már végülis mindegy volt mit ettem, csak a lángolást éreztem. (Mondtam is KáeMnek, hogy ha ezután kóstoltam volna a saját választásomat, még az is lehet, hogy meg tudtam volna enni.)
Whoop-Ass Chili - KáeM választása és elméletileg kevésbé lett volna csípős, mint a fenti, de azért ez is lángolt. Viszont állagra és fűszerezettségre nagyon kellemes volt, csak itt is kicsit elnyomta a többi ízt a lángolás.
Csirke fajita - Cs. választása, s milyen jó választás. Mikor megláttam már éreztem, hogy mégis emellett kellett volna döntenem nekem is. Nagyon sikeres fogás volt.
Mole Enchiládá - Ez volt az én félresikerült csokoládés választásom. A hozzá kínált mexikói rizs és babpüré nagyon ízlett. De a szósz és a tortillákban lévő hús nem nyerte el a tetszésemet.

Az adagok egyébként nagyon bőségesek voltak, bőven csomagoltattunk is. Az első három főételhez kínált tortilla mennyei finom volt. 

Árkategóriára mondjuk felsőközépnek sorolnám az éttermet, mert italokkal és borravalóval együtt 20.000 pénz volt a fogyasztásunk. Itt is köszönjük szépen A. és Cs. az estét és szép és hasznos ajándékot is;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly