2011. július 4., hétfő

Sült cukkini

Éppen nagy erőkkel azt tanakodtam, hogy milyen gyors ebédet alkossak az anyutól kapott cukkiniből, amikor megtaláltam a leírást Bodzánál. Azonnal rávetettem magam. Tényleg nagyon finom...nekem jobban tetszett, mint a rántott cukkini és ez nagy szó, mert azt nagyon szeretem. Viszont legközelebb ki fogom egészíteni egy kis rizzsel, hogy a szénhidrát is megfelelő mennyiségben jelen legyen.


Sült cukkini
Hozzávalók:
60 dkg cukkini (CH 31,8g)
a sütéshez olaj
tálaláshoz só és tartár mártás
A cukkinit megtisztítjuk, kockára vágjuk, majd bő forró olajban kisütjük. Lecsepegtetjük, sózzuk és jól megesszük. 

CH összegző:
A teljes adag (tartás mártás nélkül): 31,8 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly