2011. július 20., szerda

Paradicsomos sertés karaj

Gyors laktató vacsorát szerettem volna tegnap estére, mert hát KáeM ismét fallabda edzésen volt. Biztos voltam benne, hogy kellően megfuttatták:) Nem tévedtem. A vacsora meg amolyan, amit találtam a hűtőben összeraktam típus volt és elég jól sikerült, bár legközelebb egyáltalán nem adok hozzá pluszban sót, mert hát a szalonna szokáshoz híven nem kicsit volt sós.


Paradicsomos sertés karaj
2 szelet kicsontozott sertés karaj (30 dkg - CH 1,2g)
4 nagyobb koktél paradicsom (8 dkg - CH 3,2g)
5 dkg reszelt sajt (CH 0,8g)
2 dkg füstölt, húsos szalonna (CH 0,0g)
1 tk liszt (5g - CH 3,8g)
1 tk olaj (CH 0,0g)
1 gerezd fokhagyma (1g - CH 0,3g)
só, bors, oregano (CH 0,0g)
1 dkg vaj (CH 0,1g)
1. A hússzeleteket kiklopfoljuk, sózzuk, borsozzuk.
2. Egy megfelelő méretű tűzálló edénybe egymásmellé sorakoztatjuk a hússzeleteket.
3. A paradicsomokat apró kockákra vágjuk, összekeverjük a reszelt sajttal, az apróra vágott szalonnával, fokhagymával és a liszttel, ízlés szerint fűszerekkel (én sót, borsot, oreganot adtam hozzá)
4. A paradicsomos masszát egyenletesen elosztjuk a hússzelteken, mindegyik tetejére pár darabka vajat teszünk, majd letakarva 200 fokos légkeveréses sütőben 15 percet sütjük, ezután leszedjük a fóliát és további 10 perc alatt készre sütjük.


CH összegző:
2 adag összesen: 9,4 gramm
1 adag: 4,7 gramm
1 adag körettel: 35,3 gramm (ez jelent esetben 15 dkg fűszeres grillezett sült burgonya volt)

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly