2011. július 7., csütörtök

Levelek Júliának


Már a moziplakát is tetszett, de nem jutottunk el megnézni, bevallom nem is erőltettem, mert erősen csajos filmnek tűnt. Nem csalódtam, tényleg csajos film, de nagyon aranyos:) A babaruha vasaláshoz kellően limonádé is volt, igazán tetszett, biztosan máskor is előkerül majd.


Az újságírói álmokat dédelgető Sophie a munkamániás szakáccsal, Victorral él. A férfit jobban izgatja az étterme megnyitása, mint a menyasszonya. A pár Veronába utazik egy romantikus kirándulásra. Sophie bánatára Victor nem vele, hanem a helyi ételekkel és italokkal van elfoglalva. Egyedül indul hát a város felfedezésére. Júlia házánál egy ötven éve írt levélre bukkan, melynek írója az ifjúkori olasz udvarlója után kutat. Sophie válaszol neki, mire meglepetésére előkerül a levél írója. A lány csatlakozik Claire-hez és az öntelt unokájához, együtt indulnak a rég elvesztett kedves után.


Tetszett a szereplő választás is. S kiemelkedőnek tartottam a zenéket. Nem unatkoztam egyetlen pillanatot sem, és nem éreztem, hogy most már aztán bele kéne tekerni, pedig a film tényleg limonádé, mert romantika és rózsaszín felhők hegyekben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly