2011. április 20., szerda

Tavaszias zöldséges gulyás

Mondjuk a tavaszhoz csak kicsit van köze: mert éppen tavasz van, mert ennek örömére tavaszi nagytakarítást tartottam a fagyasztóban, s mert hát a zsenge zöldségeket a tavasszal szoktuk összefüggésbe hozni. Amúgy semmi extra, csak ezt-azt összehoztam, amit találtam a fagyasztóban;)


Tavaszias zöldséges gulyás
Hozzávalók:
30 dkg marha gulyáshús (CH 1,8g)
9 dkg hagyma (CH 7,5g)
só, bors, pirospaprika (CH 0,0g)
2,5 dkg sertészsír (CH 0,0g)
15 dkg mirelit franciasaláta alap (CH 21,0g)
2 dkg csipetke (CH 14,0g)
A hagymát apró kockára vágjuk, majd a zsíron megpirítjuk. Rádobjuk a fűszereket és a húst, majd addig kevergetjük, amíg levet nem ereszt. Ekkor kevés vízzel felöntögetve puhára pároljuk a húst, majd hozzáadjuk a francia saláta alapot és a csipetkét is és felöntjük vízzel. Addig főzzük, amíg minden tökéletesen meg nem puhul. Elvetemültek - mint én is vagyok - még némi pogácsát/frissen sült kiflit is kínálhatnak hozzá.

CH összegző:
Az egész adag - 4 kisebb porció: 44,3 gramm
1 adag: 11,1 gramm (Én két kiflit (+34,6g) majszoltam el hozzá, így végülis teljesen jó voltam az 50 CH-s ebédre:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly