2010. július 12., hétfő

Twilight – Újhold




Most hogy éppen a harmadik rész tarol a moziban (vagy nem), rászántuk magunkat és megnéztük dvd-n a másodikat. Szerintem nem volt annyira rossz, mint amennyi negatív kritikát kapott, de ez az én magán véleményem. Mindenesetre a zene, a kameratechnika és a színek ismét lenyűgöztek. Na meg kicsit Jacob teste is;) De pszt ez titok:DDDD Ennél a résznél egyébként szerintem közelebb áll a történet az eredeti könyvhöz, mint az elsőnél. A vége pedig pont tökéletesre sikeredett ahhoz, hogy kíváncsi legyek a folytatásra. KáeM nem osztja egyébként a pozitív véleményemet, bár ő nem olvasta – és nem is tervezi olvasni – a könyveket.


Stephanie Meyer nagysikerű Alkonyat sorozatának második részében a románc halandó és vámpír között tovább szárnyal: Bella egyre mélyebbre merül a természetfeletti lények világában - így aztán még nagyobb veszélyben találja magát, mint korábban. Bella majdnem tragikus végkimenetelű 18. szülinapja utána Edward Cullen és családja úgy döntenek: a lány biztonsága érdekében elhagyják Forks városát. Ahogy az összetört szívű Bella kóborol az iskola folyosóin, rájön, szerelmét csak akkor érzi igazán közel magához, amikor veszélyben van. Gyerekkori barátja, Jacob Black segítségével felújít egy régi motort, amellyel szabadon kalandozhat. A közösen eltöltött idő meglágyítja Bella megfagyott szívét, fokozatosan egyre közelebb kerül Jacobhoz a titokzatos Quileute törzs tagjához, akinek szintén megvan a saját, féltve őrzött titka.

A magyar dvd megjelenésére nem keveset kellett várni. Információim szerint nem volt vállalkozó szellemű kiadó. Remélem, hogy a harmadik részre nem kell majd ennyit várni…most hogy tulajdonképpen úgy néz ki, hogy én is rajongó lettem…pedig hát már elég régen nem tartozom a megcélzott 14-18 (aka tini) korosztályba.


3 megjegyzés:

  1. Isten hozott a "túlkoros" tvájlájt-függők táborában :) Én a negyed évszázadommal már igencsak túlkorosnak számítok ebben a kategóriában, de ami magával ragad, az magával ragad :)
    Az Eclipse-től dobni fogsz egy hátast, veri az előző 2 filmet :D

    VálaszTörlés
  2. :-DDD

    Okvetlenül nézd meg gyorsan az Eclipse-t is! Iszonyú jól hozza a könyvet!

    Ha Reni a 25 évével túlkoros, akkor én 31 évesen mi vagyok? Anyóka? :-))) De múlt héten "fertőztem" meg egy 57 évest vele...

    VálaszTörlés
  3. Felcsigáztatok:) Egy 28 éves túlkoros;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly