2010. július 4., vasárnap

Sós kocka

A vacsorát is az egyszerűség jegyében akartam megoldani, ezért hát egy gyors sós kockát alkottam.



Sós kocka
Hozzávalók: 30 dkg liszt, 12,5 dkg margarin, fél csomag szárított élesztő, 2 ek tejföl, 1 tojás (felét meghagyjuk kenni), só, tetejére lenmag
A tészta hozzávalóit összegyúrtam, majd estig hűtőbe tettem. Ezután lisztezett munkafelületen ujjnyi vastagra nyújtottam, felkockáztam, megkentem a felvert tojással, és megszórtam a lenmaggal. 200C-ra előmelegített sütőben arany barnára sütöttem.

2 megjegyzés:

  1. Inkább nassolgatós vacsi lehetett - bár ebben a hőségben amúgy is kisebb az ember étvágya. Aranyos fénykép ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Az volt...még csak el sem fogyott...ebben a melegben nem olyan az étvágy:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly