2010. július 2., péntek

Csőben sült tészta

Ismét vendégeket vártunk, de előtte még eü okokból megjártuk Pécset, ahol egy kedves barátunkkal a Replay-ben ebédeltünk. Mivel elfelejtettem fotózni, hát úgy gondoltam, hogy nem írok az étteremről, bár nagyon finomat ettünk, megérdemelné a méltatást…na majd meglátjuk később talán megírom.

A vacsorára viszont az elhúzódó ebéd fényében kevesebb idő maradt, így különösen örültem, hogy a desszertet már tegnap elkészítettem, illetve hogy gyors olaszosat terveztem.



Csőben sült tészta
Hozzávalók: 0,5 kg darált hús, 0,5 kg tészta (rigatoni), 30 dkg cukkini, 400 ml Mutti paradicsomszósz, 25 dkg mozzarella, fokhagyma, zeller, olívaolaj, só, bors, oregano
A tésztát sós vízben al dent-ére főztem. Közben elkészítettem a mártást. A húst kevés olíva olajon megpirítottam, rádobtam az apró kockára vágott zellert és a cukkinit. Felöntöttem a paradicsomszósszal, majd összeforraltam, és összekevertem a leszűrt tésztával. Olívaolajjal kikent tepsibe simítottam, majd bőven megszórtam a reszelt mozzarellával és 220 fokon összesütöttem. Tálaláshoz kínáltam még hozzá reszelt parmezánt is.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly