2010. július 11., vasárnap

Magyaros fehérpecsenye

Grillezéshez pácoltuk be a pénteken vásárolt marha fehérpecsenyét. De végülis a nagy meleg elriasztott attól, hogy beizzítsunk még egy hőforrást, így simán serpenyőben sütöttem meg. Limarától ellesett só ágyon sült krumplival (nálam a rozmaring kimaradt) és káposzta salátával tálaltam.


Magyaros fehérpecsenye
Hozzávalók: 6 szelet marha fehérpecsenye, 2 dl olívaolaj, 1 ek erős pista, 1-1 ek csípős és csemege Piros Arany, 1 chili felkarikázva, só, frissen őrölt színes bors, két méretes gerezd fokhagyma
A marhahúst enyhén megkloffoltam (remélve, hogy akkor nem pöndörödik fel…hiú ábránd volt). A többi hozzávalóból pácot kevertem, majd péntek déltől ebben úszkáltattam a hús szeleteket. Ma aztán felforrosítottam a serpenyőt és pácostól belezuttyantottam a húsokat. 15 percet sültek, egyszer megfordítottam őket.

Finom volt, bár még elbírt volna pár napot a pácban, hogy tökéletes legyen, illetve meg kellett állapítanom, hogy igazn grillre termett verzió ez, így később még mindenképpen ki fogom ott is próbálni.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly