2010. július 11., vasárnap

Fehércsokis málnatorta

A mai desszert úgy készült, hogy amilyen maradékot találtam a hűtőben azt lényegében mindet beletettem…najó a szalonnát és a kolbászt kihagytam:P



Fehércsokis málnatorta
Hozzávalók (17 cm forma): 20 db teljes kiőrlésű Manner babapiskóta, 10 dkg fehércsokoládé, kb. 20 dkg mascarpone, kb. 20 dkg tejföl, 1 vaníliáscukor, 25 dkg málna, 1 dl málnaszörp, 1 dl víz
A csokoládét gőz felett megolvasztottam. Közben a tejfölt, a mascarponét és a vaníliás cukrot habosra kevertem. Hozzáadtam az olvadt csokoládét és a málnát is. Ezután a málnaszörp és a víz keverékébe mártottam a babapiskótát és a tortaforma oldalát és alját kiraktam vele. Ráborítottam a krémet, pár szem málnával díszítettem és 4 órára hűtőbe tettem.

Ahhoz képest, hogy kvázi maradékokból készült nagyon finom lett. 

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly