2010. március 15., hétfő

Sajtos tallér 3.0

A tökéletes. Legalábbis most azt hiszem, hogy az alábbi lesz a tuti. Mondjuk ehhez kell, hogy KáeM süsse, mert ő vékonyabbra tudja, mint én. (V 1.0.  – V 2.0.)



Sajtos tallér 3.0
Hozzávalók: 35 dkg liszt, 5 ek olaj, 1 ek zsír, 3 ek tejföl, 1 tojás, 1 kk sütőpor, 1kk só, 12 dkg reszelt sajt (nálunk most Pannónia és parmezán vegyesen)
A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, kis golyókat formáztam belőle, majd KáeM az ostyasütő segítségével kisütötte őket.

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, tökéletes!
    Sehol nem láttam még ilyen sütőt, pedig kerestem.
    Most ilyen sütővásárlási láz kapott el, gofrit is mostanában szereztem be. :)

    VálaszTörlés
  2. Én a LIDL-ben vettem, amikor éppen ilyen volt akcióban. Nagyon nem bántam meg:) Sokszor használjuk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly