2010. március 24., szerda

Zöldséges tejszínes csirkemell

Mikor megláttam, már tudtam, hogy ez hamar fog terítékre kerülni nálunk is. Tudva, hogy hasonló dolgokat találok a hűtőmben. Nagyon jól sikerült. Készült mellé frissen sült tejfölös kifli



Zöldséges tejszínes csirkemell 
Hozzávalók: 1 csirkemell, 10 cm póréhagyma, 20 dkg mirelit francia saláta alap, 4 dl tejszín, só, bors, fokhagymapor, kevés olívaolaj, kevés keményítő 
A csirkemellet felkockáztam, majd kevés olívaolajon fehéredésig pirítottam. Sóztam, borsoztam, rászórtam a fokhagymaport. Hozzáadtam a vékony félkarikára vágott póréhagymát, illetve a mirelit zöldeket. Összeforgattam, majd felöntöttem tejszínnel. Mivel – a hús puhulásáig - nem lett annyira sűrű, mint szerettem volna, kis keményítővel segítettem rajta. Ezután friss langyos kiflivel jól megettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly