2010. március 13., szombat

Rapid limonádé

Hát igen a nagy nyári klasszikus. Nagyon szeretem, csak hát a cukor hidegvízben nagyon nehezen oldódik. Cukorszirupfőzéshez meg valahogy eddig nem jutottam, amikor igen, akkor meg elfeledkeztem róla és megromlott a hűtőben. Így hát számomra nagy ötlet volt, amikor forró limonádéval kapcsolatosan rájöttem, hogy lehet gyorsan is cukorszirupféleséget készíteni. Tisztában vagyok vele, hogy nem spanyol viasz, de a – reményeim szerint egyre – közeledő nyárra jó ötlet.



Rapid limonádé
A limonádéhoz szükséges cukrot kevés forró vízben feloldjuk, majd hozzáadjuk a frissen facsart citromlevet és felöntjük hideg vízzel. Alaposan összekeverjük, citrom, narancs és lime karikával ízesítjük. Na és persze nyáron kerülhet bele jégkocka is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly