2010. március 7., vasárnap

Fokhagymás csirkesült


Áldozat lettem. A fogyasztói társadalomé.:) Beszaladtunk a helyi SPAR-ba pénteken este néhány apróságért. S ha már ott voltunk hát végigmentem a fűszerek között, nem azért, mert valami hiányzott, inkább ötletet akartam gyűjteni. Aztán meg láttam Knorr termékét..a zacskóval együtt csomagoltat és bele is pottyant a kosárba. Gondoltam vasárnap ebédre kipróbálom. Nos hát kipróbáltam. Az ötlet maga nagyon jó, a megvalósítás…háááát. A zacskó jó minőségű, értékelem, hogy adtak külön lezárót hozzá, na de a fűszerkeverék. Látszott rajtunk, hogy ezer éve nem ettünk semmilyen kész fűszeres dolgot, mert mind a ketten arra jutottunk, hogy ez valahogy túl… túlminden. Így hát az ötlet marad, de a fűszerezést legközelebb inkább én csinálom. Ahogy Anyósom is tette (fűszerkeverék):)

 

Kiegészítésnek ecetes csípős paprikát (még Anyutól van) és héjában főtt, majd kevés olívaolajon átpirított krumplit ettünk hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly