2012. március 19., hétfő

Csirkemájtokány

Megláttam Gabojszánál és tudtam, hogy hamar sorra kell kerüljön. De csak magamnak nem akartam elkészíteni - KáeM nem eheti - s Anyósom látogatása kapóra jött. Csak a vacsora elfogyasztása után árulta el, hogy rosszul emlékeztem és ő sincs annyira oda a májért…hát így járt. Azért nem éhezett, mert előételnek elfogyasztotta a maradék két Mini kuglófot;)

Csirkemájtokány
Hozzávalók:
10 db csirkemáj
1 közepes fej vöröshagyma (aprítva)
2 gerezd fokhagyma (összezúzva)
1 tk darált paprikakrém
1 tk fűszerpaprika
só, frissen őrölt bors és morzsolt majoránna
1 ek libazsír
A májat megmossuk, eltávolítjuk róla a hártyákat, és 3-4 darabra vágjuk. A libazsíron üvegesre dinszteljük a hagymát, hozzáadjuk a fokhagymát, majd a csirkemájat. Kevergetjük kifehéredésig, megszórjuk a fűszerpaprikával, belekeverjük a darált paprikakrémet, fűszerezzük sóval, borssal és majorannával, felöntjük egy kevés vízzel és lassú tűzön, fedő alatt, időnként megkevergetve addig főzzük, míg kicsit besűrűsödik a szaftja. Nekem friss kenyérféle kellett hozzá, s persze némi saláta is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly