2012. március 27., kedd

Sajtos-tejszínes bárány

Fúziós és kooprodukció. A báránysült maga a Gyradikoból érkezett…bár szombaton megfogadtuk, hogy nem megyünk többet oda, akármilyen jól is főznek, mert hogy hétfőn ebédidőben nem voltak nyitva (ezt elég sokan vettük csalódva tudomásul), aztán meg szombaton délután éppen nem volt kiszolgálás, amikor befutottunk. Hát kétszer nem költöttünk náluk pénzt. Bosszankodtunk, mondtunk nem szépeket, de aztán hétfőn délután hívott KáeM, hogy mit szólnék egy vacsorához a nem kívánatosnak minősített étteremből:P Hát örömmel igent mondtam:) Szóval hozott gyrost, amit azonnal el is pusztítottunk, s hozott egy csomó báránysültet. Ez viszont már nem fogyott el, másnap simán megmelegíteni kicsit száraznak tűnt, így tunnigoltam rajta egy kicsit, finom lett, bár nem olyan, amilyennek megálmodtam. 


Sajtos-tejszínes bárány
Hozzávalók:
6 kisebb szelet fűszeres bárány (Gyradiko)
1 marék vékonyra szelt lilahagyma (Gyradiko)
1 dl tejszín
5 dkg Pannónia sajt
kevés olívaolaj


Egy tűzálló tálat kikentem az olívaolajjal. A húsokról leszedtem a csontot és a tál aljába fektettem őket. Rá halmoztam a hagymát, meglocsoltam a tejszínnel és rádobáltam az apróbb darabokra vágott sajtot. A sajt pirulásáig sütöttem, előmelegített forró sütőben kb. 20 perc volt ez. Krumplipürével és céklával tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Vica!
    A hétfői 13:00 órai nyitás és a napközbeni technikai szünet oka, hogy takarítunk és takarítunk és árut is feltöltünk, hogy a kedves vendég mindig kiváló minőséget kapjon, amihez elengedhetetlen a tiszta környezet is.
    Fedra

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly