2012. március 28., szerda

Fokhagymás tejszínes tészta

Gyors, tésztás és inkább húsmentes volt a terv ma. Került bele egy pici hús, de tényleg csak, hogy ízesítse egy cseppet. Remekül sikerült. Még Zsebi is nyalogatta a mártást a kanálról, amíg én ettem, hiába na, már a pocakban is fokhagyma-rajongó volt.:)


Fokhagymás tejszínes tészta
Hozzávalók:
10 dkg széles metélt tészta
1,5 dl tejszín
1 pici fej hagyma (3 dkg)
2 nagyobb gerezd fokhagyma
2 dkg vékony csíkokra vágott házi füstölt szalonna
só, bors
A szalonnát megpirongattam, kevés olajat hozzáadva megfonnyasztottam a hagymákat is mellette. Felöntöttem tejszínnel fűszereztem, majd összekevertem a kifőzött tésztával. 
Leírni lényegében tovább tartott, mint elkészíteni, viszont annál finomabb volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly