2012. március 22., csütörtök

Zöldborsós krumpli csirkével

Ismét egy babakonyhás történés, bár ezt legalább viszonylag jó ízüen meg is ette a kis herceg. 


Zöldborsós krumpli csirkével
Hozzávalók:
1 nagyobb krumpli
1 merőkanálnyi zsenge zöldborsó
2 kicsi adag csirkehús
A krumplit apró kockára vágva vízben puhára főztem. A zöldborsó is vízben puhult. A botmixer edényébe került minden, némi krumplifőzőlével és két kicsi adag csirkehússal kiegészítve. Gyorsan krémesre simítottam. Majd hagytam ehetőre hűlni. Én nem passzíroztam a borsót, nem okozott puffadást Zsebinél. 

A csirkehús Dédimama féle házi csirkéből készült: simán vízben főtt puhára (igen, jelentősen több idő alatt, mint a bolti felfújt változat), jégkockatartóba adagoltam és így fagyasztottam meg. Aztán kipattintottam a formából és egy zacsiban tárolom. Általában még fagyosan dobom a frissen főtt ételhez. 


Azzal kapcsolatosan, hogy melyik publikált ételféleséget mikor eheti a baba nem bocsátkoznék fejtegetésekbe. Tekintettel arra, hogy ahány babamagazin, netes oldal mindegyiken másféle táblázat van ezzel kapcsolatosan, így úgy gondolom mindenki akkor adja, amikor jónak látja. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly