2011. szeptember 20., kedd

Kóstolás...



...a helyi tuti cukrászda kínálatában is megjelent az idei ország tortája (Kecskeméti barackos kölestorta), így hát vettem is két szeletet tegnap, ma pedig meg is kóstoltuk. Egybehangzó lett a véleményünk: finom-finom, de nem lesz kedvenc. Túl tömény szerintem. KáeM szerint konkrétan bukás lesz. Mindenesetre Zila bácsi nagy boltot csinált a tortaformájának. (Több ezzel a formával készült torta is megjelent a cuki kínálatában;))


Amúgy meg mindkettőnknek a Nincs kettő négy nélkül című klasszikus egyik jelenete ugrott be, amidőn Terence Hill olvassa a programot: "Mottó mi mindenre jó a köles?" Bud Spencer pedig eképpen válaszol: "Kalitkában tálalják, vagy az ablakpárkányról kell felcsipegetni?"

3 megjegyzés:

  1. Én már háromszor ettem ebből a tortából, igaz mindig a Zila Cukrászdában, tehát abszolút az eredetit. Nekem nagyon ízlett, mivel nem volt túl édes, a habos rész kifejezetten könnyű, és nagyon finom a baracklekvár is benne. Lehet, hogy a másik cukrászdában nem követték 100 %-osan az eredeti receptet. Vagy csak ízlések és pofonok:) Mindenesetre remélem nem lesz bukta, mert még sokszor akarok enni ilyet:)

    VálaszTörlés
  2. @Kispiros :) Édesnek mi sem találtuk, egyszerűen tömény, sok kicsit a jóból. A habos rész nekünk is tetszett, nekem mondjuk a lyukban lévő lekvárszerű rész volt a kedvencem.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly