2008. szeptember 18., csütörtök

A női táskáról

Úgy döntöttem, hogy kicsit átalakítom a blogot, kicsit valóban naplószerűvé teszem, ami nem csak a már megszokott gasztro, állatos és motorozós témára épül, hanem másra is. Szóval ezentúl jönnek majd időnként vicces, komoly, de mindenképpen más témák is, mint például egy olyan "fontos", mint, hogy mit is rejt egy női táska.:)

Több év tapasztalatával alakult ki, hogy az én táskám konkrétan mit rejt, és a tartalomnak, illetve életciklusnak megfelelően változott /nőtt/ a mérete is. Középiskolában még olyan méretű táskám volt, amiben a füzetek és könyvek is kényelmesen elfértek, mellé pedig kevés igazán nőcis tartalom került annak idején (pénztárca, pzs, bérlet…más nem is, kulcs nem kellett, mindig volt otthon valaki). Egyéb alkalmakra persze volt egy közepes méretű táskám, de abban is csak a legszükségesebbeket hordtam. /Szemfülesek kitalálhatják, hogy merre jártam közép- illetve főiskolára;)/


Főiskolára már kialakult a nőcis érzés, ekkora már megtanultam az aranyszabályt, hogy amilyen színű a cipő, olyan a táska. Tudom és olvasom a divatmagazinokban, hogy ezt az elvet manapság már nem igazán követik, de azért én igyekszem továbbra is betartani, mert szerintem valóban úgy elegáns. Szóval a főiskolás évekre már volt több táskám is, akkora méretben, amiben éppen elfértek a legszükségesebbek…tehát kicsi táskáról beszélünk.

Aztán mikor a párommal megismerkedtünk egy időre beköltözött a táskámba, legalábbis, ami a pénztárcáját illeti, ezért már kénytelen voltam növelni a méretet. Aztán dolgozó nőként már ugyan ismét elfértem volna elvileg a kisebb táskában, de addigra már kezdett kialakulni, hogy miket tartok még fontosan állandóan magamnál tartani a már megszokott pénztárca, fájdalomcsillapító, pzs, kulcs és telefon egységen kívül.

Nagyjából pár hónap alatt kialakult a mostani állapot, amiben annyi változott csak, hogy immár közepes méretű táskát választok, illetve, hogy a dolgok egy része egy külön kis neszesszerben van, hogy egy mozdulattal át lehessen helyezni az éppen aktuális táskába és ne kelljen vadászni rá…mert az minden rendszerezés/rendszeretet ellenére igaz, hogy a női táskában minden van, csak rend nincs:P


És akkor hulljon le a lepel, mi az állandó napi felszerelés:

A táska megfelelő rekeszeiben elpakolva:
- Pénztárca és irattartó - piros, mert állítólag a piros szerencsés a pénzügyekhez, igazából azért, mert ez tetszett meg
- Telefon - ami egyben mp3 lejátszó, jegyzettömb és naptár is (imádom:))
- Kulcscsomó – ezen csak a saját lakásunk kulcsai vannak, meg a kulcstartók, amiket a páromtól kaptam (van plusz kulcstartó a szülői házakhoz is, de az külön csomón és az nincs mindig nálam)
- Toll – ez minden táskámban van, általában konkrétan ez a fajta, mert ezzel szeretek legjobban írni
- Egy tömb BKV jegy – hogyha nagy ritkán BKV-ra kényszerülök, akkor ne legyen gond…nem az én világom a bliccelés
- Munkahelyi belépő és szekrénykulcs – nem tudok dolgozni nélkülük…hm lehet, hogy ki kéne dobni?:P
- Pendrive – mert kicsit számítógép és net függő vagyok ;)
- Headset – a telefon mp3 funkciójához, illetve hosszú telefonbeszélgetésekhez;)


A kis neszesszer állandó tartalma:

- Névre gravírozott toll – volt kollegáim kedves ajándéka
- Szemüvegtörlő kendő – hátha éppen nem lencsében vagyok…lehet, hogy kéne egy lencse tokot is magamnál tartani?:S (Jönnek itt írás közben az ötletek)
- Nedves törlőkendő – hirtelen kéztörlése, arcfrissítésre, hasonlókra remek
- Tisztasági betét, tampon – női helyzetekre
- PZS
- Nivea krém – kézre, szájra, meg egyáltalán
- Napkrém (sokfaktoros) – iszonyatosan gyorsan leégek, így talán nem felejtem el használni:P (télre talán kitehetném, majd meglátom, talán mégsem teszem ki, hátha hirtelen kell utaznom a Bahamákra:P)
- Ragtapasz
- Fájdalomcsillapító
- Hullámcsatok – egy gyors kontyhoz elvileg pont elég
- Körömcsipesz – nem körömvágásra használom általában, de ollót mégsem hordhatok maganál
- Mini szempillaspirál és rúzs – ha kell, ez pont elég egy sminkhez, legalábbis nekem:D

Bonuszként megmutatom az éppen használatban lévő táskáimat, amiket a cipőm színének függvényében váltogatok. Illetve van még egy fekete és egy drapp edzős táskám, amivel már eleve simán megszegem a cipős szabályt, de hát valamit valamiért….két táskát lusta vagyok cipelni:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly