Alapvetően nincs semmi bajom a technikával, meg érdekel is, de amikor először elkezdtem nézni, hogy milyen motort is szeretnék, az érdekelt a legkevésbé.
Ez kb. olyan, mint amikor az egyik vadászgörényes oldalt csináltuk, és gyűjtöttük össze a gazdiktól, hogy miért is szeretik a görényeiket, és az egyik gazdinál jött elő, hogy: "Mert szőőőőrös, és naaaagy fogai vannak..." Nah ez pont ilyen. csak nem szőrös, és nincsenek nagy fogai, viszont marha nagyot harap, ha nem megfelelően bánunk vele.. illetve mi harapunk fűbe.
A lényeg, hogy én abszolút szépség alapján választottam motort. Persze a szépség mindenkinek más. Nekem nem tetszenek azok a motorok amiknek "kilóg a bele" így a naked kategória eleve kiesett. Chopper.. nah azon elég furán is mutatnák :). A cross és enduro motorok megint külön világ, csak nem az enyém. Ezek a kategóriák megérdemelnének a Kishercegbe egy külön bolygót is akár.
Azért most már jó pár év tapasztalata alapján meg kell állapítsam, hogy olyan motor, ami az én igényeimet teljesen kielégítené.. nos olyan nem létezik. Gondolom ennek lehet oka, hogy vagy technikailag nem megvalósítható, vagy nagyon drága lenne. És igen, az ár… nos mégis csak létezik. A BMW-nek van ilyen motorja, de azért van egy egészséges szint nálam, amit nem vagyok hajlandó áldozni egy motorért. És, hogy egyszerűen fogalmazzunk, mondjuk a kiszemelt BMW-nek a kilónkénti ára már meghaladja ezt a mértéket.
Így a kategória azért már leszűkült. De ugye ott az utas. Namost aki látott már sport motort, az kb. tudja mi vár rá, ha megnézi a spanyol inkvizíció kínzókamrájának eszközeit. Aki ült is ilyenen.. az át is élte, milyen volt, amikor ezeket használták is. Ezért ez megint szűkítette a kört, maradt a sport-túrának nevezett kategória, aminek ha jobban utána nézünk, nincs egy tagja sem - bár ez már egy másik kérdés.
És akadt egy utolsó probléma - ami igazából kettő. Mégpedig, hogy annak idején kezdő motorosként meg akartam élni a másnapot, másik, hogy a súlyom kb. annyi, mint egy héliumos lufinak az űrben, ebből adódóan nem mindegy mennyit nyom a motor alattam.
Az abszolút szerelem egy ezüst GSX-750F volt amit sokan "Boci"-ként ismernek. De egyrészt nagyon nehéz volt, másrészt, már lehetett hallani, hogy megszűnik a modell. Sok nézelődés után egyetlen nem full sportmotor maradt a talonban, ami kellően könnyű is volt. Így jött az SV650S a képbe.
Azonban akadt egy komoly probléma a motorral. Mégpedig, hogy az európai piacra nem hozták be a fullidomos változatot, és akkoriban a gyári idomszett megszerzése is elég macerás volt - főleg színben.
Végül emellett a típus mellett döntöttünk, mert sikerült találni egy kereskedést, akik vállalták a gyári fullidomos import megszervezését. És így született meg az első madarunk: KisBagoly
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.