2010. június 1., kedd

Szendvics papucs

Ezúttal nem kenyér készült a reggeli szendvicshez. Nem lett rossz, belül szép lukacsos, de kicsit vastag lett a héja, szóval még kísérletezem. Minden esetre kiindulási alapnak jó.



Szendvics papucs
40 dkg liszt, 1 tasak szárított élesztő, 2,5 dl meleg víz, 1 ek olíva olaj, só, csipet cukor
Az alapanyagokból tésztát gyúrtam, majd letakarva hagytam megkelni. Ezután bőségesen lisztezett deszkán négybe vágtam és téglalap (ha geometriailag pontosak akarunk lenni, akkor amorf téglatest) alakúra formázgattam őket, majd tepsire fektettem és letakarva ismét kelni hagytam. 220 fokos sütőbe toltam, de előtte vízzel alaposan megspricceltem. Mikor színesedett kivettem a sütőből…kb. 25 perc volt. Miután kihűlt félbe vágtam és megpakoltam mindenféle földi jóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly