2010. június 27., vasárnap

Fokhagymás csirke

Kivettem egy csirkemellet a fagyasztóból tegnap este, ötletem egy szál sem volt hozzá. Viszont pénteken a hűtőszerelés örömére rendet raktam a hűtőben, így nagyon képben voltam, hogy miből mi van s mit kell gyorsan felhasználni….na meglepő módon ezek kerültek a jénaiba:) Összességében a végeredmény pedig nagyon finom lett, rizzsel tálaltam.



Fokhagymás csirke
Hozzávalók: 20 dkg mascarpone, 1 dl tejszín, 5 lapkasajt, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, 1 csirkemell filé
A csirkemellet tallérokra szeleteltem, kicsit megklopfoltam, sóztam, borsoztam, majd olajjal kikent jénaiba fektettem a szeleteket. Befedtem a lapkasajttal…az én jénaimba pont tökéletesen elég volt az 5 szelet:) A tejszínt a mascarponéval összekevertem és rásimítottam a sajtra. A tetejére rákarikáztam a fokhagymát, majd betoltam a sütőbe. 200 fokra állítottam és 30 percet hagytam sülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly