2010. június 8., kedd

Epres granita

Volt egy kevés eper itthon, amit nyersen megenni már nem igazán akartunk. Lássuk be ez a rengeteg eső nem tett éppen jót a tartósságának (meg az ízénekL). Mivel szeretem a jégkását, gondoltam itthon is megpróbálkozom vele. Még azért van mit gyakorolni rajta;) És mehetett volna bele több cukor is, de azért nem fog megmaradni.



Epres granita
Hozzávalók: 20 dkg eper, 10 dkg kristálycukor, víz
Az epre megmostam és félbevágva a botmixer poharába dobtam, rázúdítottam a cukrot és annyi vizet, ami éppen ellepte. Alaposan összemixeltem. Majd egy dobozba öntöttem és betettem a mélyhűtőbe. 20 percenként átkevertem. Aztán tegnap este már nem kívántuk a lakógyűlés után, így mára maradt, viszont így túlfagyott. Sebaj a konyhapultra kitéve 20 perc alatt ismét jégkásává olvadt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly