2009. december 29., kedd

Tüzes szűzérme

Anyutól kaptunk karácsonykor egy kis darab szűzérmét. A költözés alatt a SPAR-ban felfedeztünk egy nagyon finom és nagyon csípős kolbász fajtát (Tóalmási tüzes kolbász). Ennek a kettőnek a házasságából alkottam meg az ünnepi ebédet.




Tüzes szűzérme
Hozzávalók: 6 kis szelet szűzérme, 18 karika kolbász, 5 szelet lapka sajt, kevés tej, só, bors
A szűzérméket kézzel kicsit ellapogattam, majd sóztam, borsoztam és olívaolajjal kikent tepsibe fektettem. Minden szeletre három karika kolbászt tettem, majd lapkasajttal betakartam. Kevés tejet öntöttem rá és 200 fokon puhára sütöttem (kb. 30 perc alatt). Krumplipürével és bogyiszlói paprikával tálaltam. 

2 megjegyzés:

  1. Üdvözletem. Az előbb vásároltam Kecskeméten tóalmási tüzes kolbászt. Finom is, de ilyen csípőset még nem ettem. Kalap le.

    VálaszTörlés
  2. :) Hát igen, nem az a nőcis verziós:DDDD De szerintem tényleg nagyon finom. Én mostanában felesben használom a saját készítésű kevésbé csípős változattal.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly