2009. december 23., szerda

Magdi nagyi pogija

Nem egészen így terveztem az adventi időszakot. Azt hittem végig fogok sütögetni, kényeztetem KáeM-et és a kollegáimat mindenféle süti és szaloncukor csodákkal. Aztán a költözés másként hozta. Azért az utolsó hétre vittem az Elise lebkuchent…nem kis sikerrel. Most pogácsával készültem. Idén úgy látszik a céges események nagy részére Ízbolyós recepttel készülök. Tavaly a főnökasszonyom hozott a Daubnerből pogit, de idén inkább sk édessel készült ő is, így én vállaltam a sósat, nehogymár ropit egyenek a kollegáim (semmi gond a ropival, én is szeretem, csak hát szívesen sütök nekik, hálás közönség). Azért vittem pár szem linzert is, az is elfogyott. 







Magdi nagyi pogija
Hozzávalók: 50 dkg liszt, 25 dkg vaj (fájdalom, de csak margarinom volt itthon), 2,5 dl tejföl, 2,5 dkg élesztő, fél tk szódabikarbóna, 5 dkg reszelt sajt (nálam trappista), 1 tk só
kenéshez: 1 tojássárgája
Az élesztőt pici cukros tejben felfuttatom, majd összekeverem a többi hozzávalóval. Irány a hűtő. Használat előtt kiveszem, átgyúrom, kinyújtom fél cm vastagra és kiszaggatom. Tojássárgájával lekenem 180 fokon 15 perc alatt megsütöm.


Én kedd este sütöttem és csak szerdán ettük. Tökéletes volt így is, persze langyosan is nagyon finom volt;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly