2009. december 15., kedd

Mandulás banános keksz

A céges mikulás idén nem pénteken, hanem csütörtökön érkezett, mert a kollegáknak így volt jobb. Azért bevállaltam két féle süteményt, aminek az elkészüléséhez nagy segítség volt, hogy előző nap eljöhettem korábban. A sütikhez Ízbolygótól csentem receptet, amin azért kicsit módosítottam.




Mandulás banános keksz
Hozzávalók: 1 banán, 4 ek citromlé, 40 dkg liszt, 6 kanál barnacukor, 10 dkg darált mandula, csipet só, 2 tojás, 20 dkg vaj, 40 szem mandula
A banánt villával összedolgoztam a citromlével. Majd a többi hozzávalóval - a 40 db mandulát kivételével - tésztává gyúrtam. Diónyi darabokat csíptem belőle, golyót formáztam, majd ellapítottam. A tetejébe nyomtam egy szem mandulát. 200 fokon 20 percig sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly