2009. december 16., szerda

Okay Italia – Nyugati tér 6. szám alatti étterme





Az idei céges vacsoránk színtere volt a fent említett étterem. Tegnap este tartottuk a vacsorát. Háromféle menüt állíttattunk össze, az alábbiak szerint:


Menü 1.

SÜTŐTÖK KRÉMLEVES

RUKOLA SALÁTÁVAL ÉS PARMEZÁN SAJTTAL

BORJÚVAL ÉS GESZTENYÉVEL TÖLTÖTT PULYKA

HÁZI OLASZ KARÁCSONYI KALÁCS

CSOKOLÁDÉ ÖNTETTEL


Menü 2.

FENYŐMAGOS BORJÚ TERRIN

SÜTŐTÖK KRÉMLEVES

RUKOLA SALÁTÁVAL ÉS PARMEZÁN SAJTTAL

TENGERI FOGAS CERUZABABBAL ÉS BURGONYÁVAL

FLAMBÍROZOTT GYÜMÖLCSÖK DIÓFAGYLALTTAL

Menü 3.

MINESTRONE - OLASZ VEGYES ZÖLDSÉGLEVES

LASAGNE HÚSOS, PARADICSOMOS RAGUVAL

VEGYES PROFITEROLE






Képek főként a saját magam által választott menüről (Menü 1.) vannak, a többiekéről csak a véleményt tudom elmondani, amit a kollegák mondtak. De kezdetnek összességében a miliőről, a kiszolgálásról. 25 fővel érkeztünk, a hangulatos, de nagynak nem mondható étterembe. Egy hosszú asztalnál terítettek meg számunkra. Elméletileg 5re érkeztünk volna és rögtön helyfoglalásunk utánra kértük a vacsorát. Kicsit késtünk, tekintettel a dugóra, de negyed hatra szinte mindenki megérkezett, ehhez képest hat körül úgy kellett rászólnom a pincérre, hogy most már azért jó lenne ha tudnánk enni. A menük összeállítása ebből a szempontból nem volt igazán szerencsés, mert a háromból egyhez volt hideg előétel, s míg azt elfogyasztották az ezt választó kollegák, addig mi többiek csak csorgattuk a nyálunkat, míg végre a levesnél becsatlakozhattunk. Az egyes fogások felszolgálása között túl hosszú idő telt el és itt most nem azt vártam, hogy azonnal hozzák, de a lepakolás után nem igazán értettem, hogy miért kell további fél órát várnunk, hogy a levest végre kövesse a főétel. Több kollega nem is tudta megvárni a desszertet, mert vidéken laknak és nem érték volna el az utolsó járatokat, ami azért eléggé szomorú, hiszen elég korán ott voltunk, s az italokat leszámítva mindent előre lerendeltünk, megbeszéltünk. Szóval összességében az éttermet nem tudom nagyobb társaságok részére jó szívvel ajánlani, mert sem a méret, sem a pincérek nem alkalmasak rá. S akkor arról még nem is beszéltem, hogy lehetett dohányozni az étteremben, ami a többségében nem dohányzó csapatunkat nagyon zavarta.



Magáról az ételről. Tálalásban nagyon gusztusos volt minden. De itt majdnem véget is ér a pozitív vélemény. A három menüből kettőben megtalálható sütőtök-krémlevesben igazából a parmezán sajt volt csak finom, legalábbis többen osztottuk ezt a véleményt. Jó volt, de semmi extra. S hát a rukkolát nem kedvelő kollegák (köztük én is) eléggé nehezen tudtuk lekanalazni a levest az úszkáló zöldekről:P A második fogásoknál a halas csapatból többen panaszkodtak, hogy szálkás és hideg volt a hal. A gesztenyével és borjúval töltött pulyka pedig szerintem nagyon száraz volt, a töltelékből meg valahogy hiányzott a harmónia. Emellett a mártás és a rizs viszont nagyon finom volt. Bár a tányéron még megtalálható diót nem igazán értettem, mert szerintem az már végképp sok volt az ízkavalkádból. A lasagne teljesen megosztotta a kollegákat. Rotyogott még a tálban mikor kihozták. Volt aki nagyon finomnak találta, de volt aki minősíthetetlenül rossznak. Én egy piciny falat erejéig kóstoltam meg, szerintem nagyon finom volt. A desszertből nagyon sok volt, tekintettel arra, hogy a kollegák közül sokan nem tudták kivárni. Így én a magam részéről lemondtam a panetone-ról és becseréltem egy profiterole-ra, amit nem is bántam meg, mert ezzel nagyban szépítették a vacsorát. A többiek a fagyiról és a panetone-ról is elismerően nyilatkoztak.

Árkategóriára nem olcsó a hely. 25 fő vacsora és italfogyasztása (semmi komoly, összesen pár üveg bor fogyott el) szervízdíjjal közel kétszázezer forint volt. S még igazából elégedettek sem voltunk:(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly