2012. december 12., szerda

Királylányos ajándék…

.... avagy tüll tütü. Tamarának idén karácsonyra lényegében csupa királylányos ajándék alakult…tőlünk legalábbis. Bátyám külön engedélyével kap baldachint az ágya fölé…az apuka engedélyére azért volt szükség, mert hát a felszerelést neki kell megoldania. A baldachin nem nagy cucc, függönyrúdra húzott függönyök….némi csajos dekorációval (katicák, pillangók). Viszont annyit láttam ezt a helyes kis tüll szoknyát küföldi blogokon, hogy gondoltam én is alkotok neki egyet, elvégre nagyon szeret királylányosat játszani (kevés kislányt ismerek, aki nem:P), mivel az én tiarámért is odavan, ezért hát most kap egyet ő is a szoknyához. 


A szoknya konkrét öltetét most éppen erről az oldalról szedtem, de én nem tekercselt tüllel dolgoztam (nem is tudom lehet-e ilyet kis hazánkban kapni), hanem tüll függönnyel (IKEA korrekt áras darabja). 


Vételeztem ugye a gumit, felszabdaltam csíkokra a függönyt, majd szépen rákötöztem. Eligazgattam és már készen is volt. Messze nem olyan szép és kidolgozott, mintha tekercses tüllöm lett volna (az gondolom valamivel keményebb, nincs ilyen esése, meg nyilván pontosabban is lehet vágni), de játszani szerintem tökéletes lesz. Remélem a megajándékozott is így fogja gondolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly