2012. december 20., csütörtök

Füstölt sajtos pogácsa

Rainytől származik a recept, mert ő nem volt rest Luca-napi pogácsát sütni, s azt még meg is mutatni a facebookon (az ő fotója nyilván klasszisokkal jobb volt, mint az enyém, de este is készült, meg amúgy is majd ha lesz kedvem elárulom, hogy miként győzte nálam a 40D-t a telefonom fotózás témában;):P). Kaptam receptet, hát nosza ki is próbáltam a vendégség örömére. Csak egyet kóstoltam, a többiről a vendégek nyilatkozták, hogy jó lett. Viszont annyira tetszett, hogy megsütöttem ma is…meg szerintem karácsonyra is ez lesz majd a sósság, mert még a tervezettnél is gyorsabban megvan. Inni meg lehet rá;)


Füstölt sajtos pogácsa
25 dkg liszt (CH 180,0g)
12,5 dkg vaj (CH 0,5g)
1 tojás (CH 0,6g)
12,5 dkg tejföl (1 dl - CH 4,8g)
fél tasak sütőpor (CH 0,0g)
5 dkg füstölt sajt (CH 0,8g)
1 kk só (CH 0,0g)
A hozzávalókat (a tojásnak csak a felét) alaposan összedolgozzuk. 1,5-2 cm vastagra kinyújtjuk. A tetejét berácsozzuk, kiszaggatjuk, minden pogácsát a kezeink között kicsit megsodrunk, majd sütőpapíros tepsire teszünk. Tojással megkenünk (esetleg sajttal megszórunk), végül 180 fokos sütőben pirulásig sütjük.

CH összegző:
Nálam a tészta alapos kóstolgatás után 45 db apró pogácsát sikerült kihozni belőle, ami összesen 186,7 gramm szénhidrátot tartalmaz, így egy darab nagyjából 4,1-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly