2009. november 18., szerda

2009. 45-46. heti menü

Bevallom azt hittem nem tudom megalkotni, mivel, hogy ennyire elmaradtam, de hát előrelátóan megvolt egy része már, a többit kellett csak visszaemlékezni. Nem alkottam mostanában maradandót, mert az élet nem úgy hozta.





45. heti
Hétfő – Lecsó (friss alapanyagokból, az utolsókból a Mama kertjéből)
Kedd – Héjában sült krumpli, hagyma, kevert túró és némi szalonna (már amit a macska engedett, mert a nagyját ő ette meg:P)
Szerda – Rántott csirkemell falatok fűszeres krumplival – kisebb darabokra vágtam és nem csak sóztam, hanem chiliport is szórtam rá…nagyon finom lett.
Csütörtök – Hideg vacsora
Szombat – Rántott sajt hasáb, tartár mártás/Hideg
Vasárnap – Borjúpörkölt+nokedli+cékla

46. heti
Hétfő-Kedd – Szent Orbán Erdei Fogadó/KáeM múlt vasárnapi maradékot evett
Szerda – Pizzás csiga
Csütörtök – Házon kívül
Péntek – Hideg vacsora
Szombat – Sajttal töltött rántott pulykamell hasábburgonyával, majonézes kukorica salátával
Vasárnap – Csontleves/Hagymatakaró alatt sült sertéskaraj+krumplipüré+savanyú paprika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly