2009. november 19., csütörtök

Almás tócsni

Keresgéltem valami ehető ötlet után és megláttam ezt Doctor Peppernél. Nem tudtam neki ellenállni, annál is inkább, mert van egy csomó finom almám anyutól. Én nem egészen úgy készítettem ahogy ő. Nálam inkább ez a tócsni félúton van az almás palacsinta és a bundás alma között.




Almás tócsni
Hozzávalók: 3 db alma, 5 dkg liszt, 1 tojás, 2 ek barna cukor, 1 csipet sütőpor, kevés vaj
Az almákat lereszeljük, elkeverjük a tojással, liszttel, cukorral és a sütőporral. Amíg a serpenyő melegszik pihenni hagyjuk. A serpenyőt kikenjük némi vajjal, majd kanállal beletesszük az almás masszát, ellapítjuk és mindkét oldalát megsütjük.
Nekem a fenti mennyiségből 10 db tenyérnyi „palacsintám” lett. Mi fahéjas porcukorral eszegettük, meg előtte majorannás krumplilevessel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly