2009. november 22., vasárnap

Extra krumplis lángos

Simát akartam csinálni, de összesen 4 nagyobb szem krumplim volt, nem akartam kettőt meghagyni, mert az már semmire sem elég, ugyanilyen fajtát meg nem biztos, hogy kapok és nem szeretem keverni a krumpli fajtákat (sem). Szóval az alábbiak szerint alakult és egyébként nagyon finom lett, pedig féltem, hogy a sok krumpli nagyon nehézzé fogja tenni. 9 méretes darab lett az alábbi adagból, mi négyet tudtunk megenni hirtelenjében, persze sajttal és fokhagymás tejföllel.




Extra krumplis lángos
Hozzávalók: 30 dkg főtt áttört burgonya, 30 dkg BL 80-as kenyérliszt, 1 csomag szárított élesztő (DrOetker), 1 pohár natúr joghurt (Danone activia), só
Az alapanyagokat alaposan összegyúrtam, majd meleg helyen duplájára kelesztettem. Ezután lisztezett deszkán kiszaggattam és letakarva még hagytam egy fél órát kelni. Ezután bő forró olajban megsütöttem.


A kis vajling friss szerzemény. Leutóbbi otthoni látogatásomkor kaptam anyutól, már nagyon régen szerettem volna, a régi idők emlékére:) Anyunak egyébként szép méretes darabjai vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly