2009. november 22., vasárnap

Illatos omlós csirke 3.0

Volt első és második verzió. Hát még kicsit tökéletesítettem és most már tényleg maga a tökély. Került rá pác is és vannak anyaghányadok is.




Illatos omlós csirke
Hozzávalók:6 vékony szelet csirkemell, 2 tojásfehérje, 3 + 2 ek keményítő, só, őrölt bors, szójaszósz, olaj a sütéshez
A csirkemell szeleteket biztos, ami tuti alapon enyhén megkloffoltam. Ezután sóval, borssal és szójaszósszal bekentem és bő fél órát állni hagytam. Közben a tojásfehérjét kézi habverővel összedolgoztam a keményítővel és némi sóval A hússzeleteket első körben kevés keményítőben megforgattam, majd jött a tojásfehérjés mártás, ezután mentek a forró olajba, ahol pár pillanat alatt meg is sültek. Nagyon finom lett, tojásos (pandás) jázminrizst készítettem hozzá.




A rizs fotóját Esztertől kölcsönöztem én egyébként Auchanban vettem utoljára, de láttam Cora-ban, Spar-ban is. Árra picit drágább, mint a minőségi(nek mondott) magyar rizs, állagra viszont klasszisokkal jobb bármelyiknél. 


5 megjegyzés:

  1. Imádom a Pandás rizst :))
    Amikor kibontom a zacskót az az illat
    áááááááá:))Még a rakott és töltött ételekbe is jázminrizst teszek sokkal jobb az íze!

    VálaszTörlés
  2. Ezt nagyon szeretjük!!! Nagyon finom....

    VálaszTörlés
  3. Krisztina! Én is mindenbe ezt használom:) Pandás rizs forever:DDD

    Trinity! Mi is:) És most már tényleg tökély. De azért biztos megyünk még Wang mesterhez is néha:)

    VálaszTörlés
  4. nekem elég sokáig tartott mire megsült, nem lett nagy bundája, mint a kínai étteremben és nem volt omlósabb a sima rántott húsnál. mit csinálok rosszul? köszönöm
    Liliana

    VálaszTörlés
  5. Szia Liliana! Nem tudom...ötletek: hagyd esetleg tovább állni a pácban. Az sem árt neki, hogy a tojásfehérjével elkevert keményítőben áll amíg az olaj felforrósodik. Hogy miért volt hosszú idő a sütés azt nem tudom, de tényleg vékony szeletekről van szó nálam, aminek elég annyi idő, amíg a mártást megkapja rajta az olaj.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly