2009. november 29., vasárnap

VKF XXX./1. – Indiai főzőcsomag

Levagyok maradva a blogírással, mint a borravaló, de azért a VKF-ről nem akarok lemaradni, így gyorsan a két pályamű. Az úgy volt, hogy én még jóval Viki kiírása előtt kitaláltam, hogy unokaöcsi (tesómék) mit kap(nak) karácsonyra. Nagyon tetszett neki(k), amikor indiait főztem. Szeret a konyhában annak ellenére, hogy fiú. Bevallom nem akartam neki játékot venni, mert ahhoz már komolynak tartom. Így esett a választásom a gasztroajándékra (na jó, lesz azért még más is) Remélem nem olvassa a blogot, vagy hogy legalábbis ezt a bejegyzést nem fogja. De ha igen, kérem akkor is lepődjön meg.





Az ajándék nem igényelt sok elkészítést. A recepteket összepakoltam és kinyomtattam (két verzióban az egyik változat került a csomagba az előkészített dolgok mellé, a normál verzió pedig pluszban). A húsos részhez igazából a receptet, 1 chili paprikát, hagymákat, kókusztejet, paradicsompürét és a fűszerkeveréket kapja. Konkrétan: 1 evőkanál őrölt gyömbér, 1,5 teáskanál kurkuma, 1 evőkanál koriander (mozsárban finomra törve), 1 teáskanál garam masala, 1 teáskanál só.
Aztán egy kis zárható tálban összekevertem a naan száraz hozzávalóit: liszt, só és szárított élesztő.
Pluszban még megkapja a teljes recepteket, hogy később sem legyen gond az előállítás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly