2008. május 25., vasárnap

Tejfölös epres nasi

Hát az úgy kezdődött, hogy volt némi viseltes eper itthon, magában megenni már túl töredezett volt. Sebaj, úgyis akartam valami könnyű nasit készíteni. Netes böngészési élmények hatására született a recept. Sajnos a végeredmény nem éppen fotógén, viszont annál finomabb:)


Tejfölös epres nasi
1 nagy doboz 20%-os tejföl, 2 dl habtejszín, kb. 10 dkg porcukor, 1 csomag lapzselatin, kb. 30 dkg eper apróra aprítva, 10 dkg babapiskóta
A tejszínt kemény habbá vertem egy kevés porcukorral, közben előkészítettem a zselatint a tasakon leírtaknak megfelelően. A tejfölt is kikevertem egy kevés cukorral, majd összevegyítettem a tejszínnel, belecsorgattam a langyosra hűlt zselatint, végül belekevertem az epret is. Egy püspökkenyérformát kibéleltem folpackkal, majd beleöntöttem a krém egy harmadát és kiraktam babapiskótával, ezután ismét krém következett, ami némileg balul sült el, hogy a babapiskóta nem maradt ott ahol én szerettem volna, hanem feljött a tetejére. Sebaj, egy fél napot hűtőben pihent, majd kiborítottam a formából és jól megettük. Nagyon finom lett, krémes maradt, nem lett telejsen gumis, a piskóta teljesen megpuhult így is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly