2008. május 25., vasárnap

Parmezánban pirított csirkemell

A receptet Latsia oldalán találtam és nagyon megtetszett, ezért hamar próba alá vetettem. Nem csalódtam, nagyon jól sikerült. Hercegnőburgonyával és majonézes kukorica salátával táltam.


PARMEZÁNBAN PIRÍTOTT CSIRKEMELL / Latsia
2 db csirkemell, 2 tojásfehérje, 2 tk kukoricakeményítő, 1/2 citrom leve, 1 csésze durva zsemlemorzsa, 1/2 csésze reszelt Parmezán sajt, 1 ek vágott friss petrezselyem, 1 tk só1/4 tk fekete bors, 1 citrom reszelt héja, 3 ek olaj a pirításhoz
Melegítsd elő a sütőt 230 fokra. Készítsd elő a csirkemelleket. Vágd félbe vízszintesen és klopfold ki, amíg fele vastagságú lesz. Verd fel a tojásfehérjéket és keverd hozzá a kukorica keményítőt és a citromlevet. Keverd el a panír hozzávalóit. Mártsd a csirkemellek mind2 oldalát először a fehérjés, majd a panír keverékbe és tedd egy rácsra, hagyd 20-30 percig, hogy a panír "megüljön rajta".Pirítsd a csirkét egy nagy tűzálló tálban közepes hőn, amíg az egyik oldala aranybarna lesz. Fordítsd meg , majd told az előmelegített sütőbe 8-10 percre.

Gumimamszli:
- fele mennyiséggel dolgoztam mindenből
- nem sütöttem elő a húst, olajozott tepsibe fektettem és öntöttem alá egy kevés tejet, hogy puhábbra süljön
- fedetlenül sült 200 fokon légkeverésen bő 25 percet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly