2008. május 5., hétfő

Tojásos nokedli

Sokaknál ez az étel a tavasz egyik legfőbb hírnöke. Mi szívesen esszük bármikor. Annál is inkább, mert nem csak a klasszikus fejes salátával szeretjük (a magam részéről a fejes salátának csak a jó kis ecetes öntetét szeretem:D), hanem tejfölös, vagy tejföl nélküli uborkasalátával is.





Az elkészítéshez nem nagyon tudom, hogy van-e mit hozzátenni, de azért leírom, hogy én hogyan készítem. Két tojást habosra keverek kb. 2 dl tejjel, illetve sóval, ezután felesben adok hozzá rétes- illetve finom lisztet addig, amíg nokedli sűrűségű tésztát nem kapunk. Lobogó sós vízbe szaggatom és puhára főzőm. Leszűrőm, majd olajon kicsit átfuttatom és rásütöm a felvert tojást. Ezúttal adtam hozzá egy kevés reszelt sajtot is, ami nagyon feldobta. Saláta ágyon tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly