2008. május 7., szerda

Mézes-mustáros pulyka

Mai vacsora tervem mézes mustáros pulyka volt rizzsel. Ez utóbbit torpedózta meg Gumipapszli. Naan-t evett volna hozzá, de én még a meló vége előtt megtaláltam Fűszeres Eszternél ezt a receptet.


Mézes-mustáros pulykamell
Egy bő 30 dkg-ás pulykamell darabot kockákra vágtam, majd kevés olívaolajon fehéredésig pirítottam. Közben kikevertem a szószt: 1 kis doboz tejfölt, két teáskanál dijoni mustárral, 1 teáskanál mézzel, sóval, borssal, zúzott fokhagymával és kb. 2 dl tejjel. Mikor a hús kifehéredett ráöntöttem a szószt és jól átforraltam, majd egy evőkanál liszttel behabartam.


Köretnek az Eszternél talált recept (link fentebb) alapján készítettem sajtos palacsintákat. Mivel nem szeretjük a gorgonzolát, ezért medvesajttal készült. Ezután gyakran lesz vendég nálunk ez a fogás, mert gyors és nagyon laktató. Másfajta sajtokkal is ki fogom próbálni.:D Azért a biztonság kedvéért ide is bemásolom a receptet:

Hozzávalók: 30 dkg liszt, 2 tojás, 3 dl tej, 20 dkg gorgonzola, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, 1 késhegynyi szódabikarbóna
Nokedli tésztánál sűrűbb tésztát kell kapnunk, miután a hozzávalókat összeturmixoltuk, vajon sütve a legfinomabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly