2008. május 22., csütörtök

Sonkával-sajttal töltött sertés karaj

Tekintettel arra, hogy egész múlt héten konyhai ihlet hiányban szenvedtem (erre a hétre sem javult a helyzet - biztos az is egy ok, hogy nem nagyon volt időm mostanában a gasztro jellegű blogokat böngészni) nem volt meglepő, hogy vasárnapra sem volt ötletem. Kivettem a fagyasztóból egy adag karajt, majd lesz belőle valami alapon. Végülis találtam még a hűtőben sonkás felvágottat, meg sajtot (ez nem annyira meglepő, mindig van otthon), így csináltam életemben először ilyet. A hús szeleteket sóztam borsoztam kikloffoltam, majd mindegyikre tettem egy kis kupac reszelt sajtot, rá apróra vágott sonkát, feltekertem hústűvel összetűzem, majd bepaníroztam, végül egy kevés olajban megforgattam, hogy mindenhol érje az olaj. Ezután bőven olajozott sütőtálba tettem és mindkét oldalát 20-20 percig sütöttem. Nem egy nagy szám, de nagyon finom lett, krumplipürével tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly