2013. május 5., vasárnap

Zabpelyhes csokis keksz


A bölcsis gulyásparty-ra hozta az egyik anyuka, én már csak a hűlt helyét és az istenítő szavakat leshettem. De másnapra volt receptem, most meg alkalmam, hogy megsüssem. Nagyon ott van, pedig én nem szeretem általában a zabpelyhes dolgokat:D


Zabpelyhes csokis keksz
Hozzávalók:
10 dkg zabpehely (CH 58,7g)
10 dkg liszt (CH 72,0g)
10 dkg vaj (CH 0,4g)
1 cs cütőpor (CH 0,0g)
1 dkg kakaópor (CH 1,0g)
1 tojás (CH 0,6g)
6,5 dkg xilit (CH 65,0g)
5 dkg tejcsoki - durvára törve (CH 27,4g)
A hozzávalókat alaposan összedolgozzuk, a darabolt csokit csak a végén adjuk hozzá. Nedves kézzel golyókat formázunk, amiket ellapítunk és egymástól pár centi távolságra a sütőpapíros tepsire helyezzük. Elég száraz a tészta, de nem kell hozzá semmit tenni, mert akkor szétfolyik! 

CH összegző:
26 db összesen:225,1g
1 db:8,7g


2 megjegyzés:

  1. Kedves Vica, ma megszeretném csinálni ezt a kekszet. Mennyi ideig sütötted kb? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 20 perc volt emlékeim szerint, de nagyon sütő függő és az enyém már elég régóta nem működik rendesen :(

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly