2010. augusztus 12., csütörtök

Tejben sült magyaros pulykamell

A mai vacsoránk a gombhoz a kabátot tipikus esete volt. A hétfőn este készült és mostanra tökéletesen összeérett olajos sült paprikához szerettem volna valami finomságot. Sikerrel jártam:)



Tejben sült magyaros pulykamell
Hozzávalók: 4 szelet pulykamell, só, 4 tk kalocsai grill krém, kb 1 dl tej, kevés fűszeres olaj
A pulykamell szeleteket sózom, majd alaposan bekenem a grill krémmel. Ezután a tűzálló tál aljára némi fűszeres olajat löttyintek, belesorakoztatom a szeleteket, majd meglocsolom kevés tejjel...éppen csak legyen alatta, ne takarja be teljesen. Ezután 200 fokos sütőbe légkeveréssel addig sütöm, amíg a tej teljesen el nem tűnik (aka zsírjára sül a hús), ez nálam 35 perc volt. Ezután sült krumplival és a már emlegetett olajos sült paprikával tálaltam.


2 megjegyzés:

  1. Van egy hasonló receptem,azt hiszem Lajos Marié,nagyon szeretjük.

    VálaszTörlés
  2. Nincsenek szakácskönyveim sem tőle, sem mástól (ebookban az alap Horváth Ilona megvan):) Nálam egyszerűen úgy jött, hogy nem volt kedvem grillezni és gondoltam egy kis tej nem árhat, kevésbé szárad ki:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly