2010. augusztus 20., péntek

Burgonyás sajtkrémmel töltött sörkifli

Komprimisszumos vacsora, mert én krumplis pogácsát ettem volna, KaeM meg inkább pizzára szavazott volna. Kiegyeztünk a sörkifliben...amibe belecsempésztem egy krumplis tölteléket:)

Burgonyás sajtkrémmel töltött sörkifli
Hozzávalók: 25 dkg liszt, negyed kocka friss élesztő, fél dl olaj, szűk 2 dl tej, só, egy csipet cukor
A töltelék: 15 dkg főtt áttört burgonya, 5 dkg margarin, 10 dkg reszelt sajt
A tészta hozzávalóit BB (Bosch Barát) összedolgozta, majd hagytam duplájára kelni. Közben a töltelék hozzávalóit alaposan összedolgoztam. Ezután lisztezett felületen kisodortam a tésztát és 8 háromszögre vágtam. Beletettem a tölteléket és feltekertem őket. Sütőpapíros (többszörhasználatos) tepsire tettem őket, felvert tojással megkentem és 200 fokos légkeveréses sütőben pirosra sütöttem. A design nem lett tökéletes, mert szétrepedtek a tölteléktől...de az íze nagyon jó lett:)

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly